Med Altibox FLEX kan beboere velge mellom følgende alternativer:

   

Hvordan velger du?

1. oktober 2019 startet alle med standardpakken "TV og internett", da dette var alternativet de fleste ville benytte. Ønsker du allikevel å gå for ren TV eller internett kontakter du Viken Fibers kunderservice. De hjelper deg hele døgnet - alle dager. Chat via Facebook, ring 21454500, eller bruk deres kontaktskjema.

Standard tv-pakke: 15 tv-kanaler + poeng

I den gamle avtalen har alle tilgang til det samme utvalget av tv-kanaler og ingen valgfrihet.

Den nye avtalen gir alle de 15 mest sette kanalene, og deretter benytter du poeng til å velge de kanalene du vil. Grunnpakken har 20 poeng og du kan endre kanaler flere ganger om dagen hvis du vil. Du endrer kanaler via nettleseren på Altibox sine nettsider under "Min Side". De fleste kanalene "koster" 1 poeng, men der finnes større film- serier- og sportskanaler som krever 5, 15, 20 og 40 poeng. Ønsker en mer poeng kan du oppgradere grunnpakken din. Se "Hva koster oppgradering av tjenester og produkter?" under.

Hva koster den nye avtalen?

Kostnad for sameiets kollektive avtale er bakt inn i felleskostnadene. Det vil si at desto mindre du oppgraderer tjenester eller produkter får du ingen faktura fra Viken Fiber.

Hva koster oppgradering av tjenester og produkter?

Alle beboere kan når som helst bestille oppgradering av grunnpakken. Da gjelder følgende priser: